En l’edat daurada del Turisme

El turisme és un fenomen relativament jove. Si mirem enrere, aquest sorgeix a cavall de les dècades del 1950 i 1960. Quant de sobte, per una conjunció de factors, fou més accessible la realització de viatges internacionals. Aquest moviment comportà tant l'auge de destinacions turístiques de masses com el creixement d'empreses enfocades al sector serveis. Alhora, s'erigeix una infraestructura turística a escala mundial. No obstant això, des de The Revenue Team, considerem que el sector turístic, encara no ha tocat sostre.

 

El turisme de la pròxima dècada

I la nostra afirmació la basem en les darreres previsions turístiques, a escala mundial, de la pròxima dècada; les quals són molt esperançadores. El turisme, en general; però sobretot en l’àmbit rural, presenten una situació de creixement per diversos motius que a continuació us passem a detallar:

  1. El primer d'ells, rau en els efectes socials i psicològics arran de la pandèmia de la COVID-19. Com a conseqüència, ha esdevingut en un canvi en l'escala de prioritats en la gran majoria la població. Prioritzant el fet de disposar de més temps lliure, per mitjà de la realització d'escapades o vacances, per davant d'altres qüestions. Alhora que, aquest turista, canviarà la seva percepció quant al turisme per se, especialment de masses. Una nova concepció, per tant, que tindrà un impacte directe en la desestacionalització de les destinacions i també en la diversificació de destins.

  2. La creació de noves propostes de valor turístic, bé sigui per inversió en reposicionament o per millora del producte; d’un major grau de valor afegit. Afavoreix l’orientació cap a nous segments de mercat que comporten un increment de la despesa turística, en termes absoluts. Finalment, la combinació del gran comportament que manté la demanda estrangera així com la normalització de la domèstica, afavoreix la inversió de capital; la creació de llocs de treball qualificat i la modernització tecnològica del sector turístic.

En definitiva, el patró turístic està en evolució, i continuarà evolucionant. Esdevenint cada cop menys irregular -estacional-, en termes d'ocupació anual. De la mateixa manera, afavorirà la potenciació turística d'àrees o regions, sobretot rurals, on fins fa poc, la rellevància d'aquest sector era força baixa.

 

Competència ferotge

Ara bé, cal tenir en compte que com més gran sigui la demanda, més gran serà la competència. Per tant, davant d'aquest escenari, es torna igualment important una revisió en profunditat del teu producte turístic, i si és necessari, aplicar millores per fer-lo més atractiu. I així, destacar sobre la resta dels competidors. En conseqüència, t'animem a no prolongar més aquest procés de revisió. En primer lloc, intenta identificar aquells aspectes que seria necessari millorar per potenciar les vendes. Contràriament, si ja coneixes el problema, la solució està més a prop.

Sigui quin sigui el teu cas, des de The Revenue Team, tenim les eines i coneixements necessaris per assistir-te en qualsevol etapa del procés de creació, innovació o modernització del vostre servei turístic, amb la clara intenció d'aconseguir una millora substancial dels teus ingressos.

 
Anterior
Anterior

Perquè els ingressos no són els esperats?

Siguiente
Siguiente

5 consells per a potenciar la venda directa a través de la web